niedziela, 23 marca 2014

Podejście 2

Hej, To mój drugi blog.Dlaczego usunęłam poprzedni ? Dużo hejtów,ale nie tylko chodziło o hejty.Ja może coś więcej powiem o sobie ;) Jestem Natalia mam 14 lat,chodzę do 1gim.Lubię Dawida Kwiatkowskiego,jestem Kwiatonator i Saszanator ♥ Interesuję się fotografią, praktycznie fotografuję wszystko co mi stanie na drodze :) Robię zdjęcia moim znajomym,nie mówię że są takie mega ładne bo dopiero się uczę :) Aparat dostałam jakoś na początku ferii i jestem zadowolona z niego. Trochę z innej bajki.Mam ask.fm,instagram (instagram jest w opisie ale podam linka),fb,photoblog'a i dwa tumblr'e jeden smutny a drugi wesoły(jest w opisie) :) Posty postaram się dodawać codziennie :)
   





2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia!
    Nie przepadam za Saszan ani za Kwiatem, ale moja przyjaciółka
    jeździ na wszystkie ich zloty! Polubiłybyście się :)
    powodzenia w pisaniu!

    obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czy mieszka blisko a myślę że km by nam nie przeszkodziły :)
      Dziękuję,ja też obserwuję :)

      Usuń

♥Za każdy miły komentarz dziękuję :)
♥Odwiedzam każdy blog, który zostawicie w komentarzu :)
♥Hejty będą usuwane :)