środa, 26 marca 2014

Wednesday, Thursday, Weekend


Hello. Wczoraj miałam napisać nie napisałam. Ale za to dzisiaj napiszę :) Jest środa,jutro czwartek a pojutrze piątek a to oznacza weekend..sama nie wiem czy mam się cieszyć czy nie ;/
-W piątek wraca brat..
-W sobote jest koncert i chyba nie pojadę bo koleżanka zachorowała.
-Dużo nauki.
-Problemy życiowe tak to ujmę haha.

Za dużo nie napisałam owszem,niestety muszę ograniczać czas spędzony na komputerze,ponieważ zbliża się wywiadówka i można powiedzieć że spadłam z ocenami i niestety muszę pokazać że stać mnie na więcej, jeszcze w czasie wywiadówki moja klasa robi przedstawienie pt.,,Romeo i Julia'' i muszę zagrać ciemną stronę :/ Jak wam minął dzień ? :)






1 komentarz:

  1. superowe fotki :)
    zapraszam do obserwacji (obserwacja za obserwacje na blogu)
    swiatgalaxy.blogsport.com

    OdpowiedzUsuń

♥Za każdy miły komentarz dziękuję :)
♥Odwiedzam każdy blog, który zostawicie w komentarzu :)
♥Hejty będą usuwane :)