poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Internetowa przyjaźń

Czy można polubić osobę, której się nigdy nie widziało? Czy można się z taką osobą zaprzyjaźnić? Czy to w ogóle jest możliwe?
Od małego..no może nie od małego od 11lat,nie pomyślałam że mogłabym mieć internetową przyjaciółkę,nie wierzyłam w taką przyjaźń bo wiedziałam że tak czy inaczej będzie trwała krótko,ale jednak nie trwa :) Raz(to były ferie) na grupie Kwiatonators miałam problem i takie tam no i napisała do mnie ta osoba,następnego dnia ona miała problem i tak jakoś zaczęłyśmy pisać,pisałyśmy aż do nocy..pisałyśmy,pisałyśmy,pisałyśmy aż nasz kontakt się urwał przez 2-3 miesiące się nie odezwała,ja nie wiedziałam co się stało,miałam problemy nie miałam komu o nich napisać,niestety.Pewnego dnia napisała do mnie wytłumaczyła mi wszystko po prostu nie chciała z nikim pisać ja to rozumiem bo też tak czasami mam.Jeszcze ani razu się z nią nie widziałam,nawet przez skype nic a nic jedynie co dzwoniłyśmy do siebie..Przeszkodą naszego spotkania są kilometry one na prawdę wszystko psują,lecz na wakacje chcemy się spotkać planujemy to od chwili poznania się,znamy swoje hasła do różnych kont,mówimy sobie wszystko..ufamy sobie :) Czasami trzeba uwierzyć w siebie i nie poddawać się,teraz dziękuje jej za to że jest przy mnie ♥
Pod tym postem możecie zadawać pytania na temat naszej przyjaźni itp. :)

(Tyle nas dzieli :c)

4 komentarze:

  1. Cieszę sie że masz prawdziwą przyjaciółkę i że możesz powierzyć jej wszystko :)
    Zapraszam do siebie :) http://wenu-wenu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie miałam internetowej przyjaźni :D
    Fajnie, ze masz taką osobę :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy się nie poddawaj,może kiedyś trafi się taka osoba :)

      Usuń
  3. Ojejuuu :| Moja przyjaciółka za to mieszka w Anglii ;( a do Polski przyjeżdża 1 na rok..
    3maj się, pozdrawiam <3

    www.anja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Za każdy miły komentarz dziękuję :)
♥Odwiedzam każdy blog, który zostawicie w komentarzu :)
♥Hejty będą usuwane :)